Tamara in Engeland

Tamara, de verschrikkelijke fangirl

Hiiiii!

Wow, vandaag ben ik hier gewoon al 2 weken. Vooral afgelopen week is voorbij gevlogen. Ik begin het ook steeds leuker te vinden. :)

Deze post gaat dus over gisteren, want gisteren was mijn meest avontuurlijke dag tot nu toe. Deze post zal ook veel hyperactive fangirl moments bevatten, maar dat is geen surprise als je de titel hebt gelezen.

Zoals veel mensen wel weten is The X Factor echt een ding hier, echt big. Ik ben ook erg gelukkig dat ik het nu eindelijk gewoon op de tv kan kijken. :) Voor gisteravond waren zowel Concept als Only The Young (de andere groepen zijn eventjes niet belangrijk) nog in de running om het te maken tot de liveshows. Concept zette gisterochtend een foto op instagram met het bericht dat ze 4 uur ‘s middags fans zouden meeten op Leicester Square. Ik ga niet liegen, ik ben geen ontzettende fan, maar ik vind ze wel echt ontzettend goed! Snel wat rond gevraagd, maar niemand kon mee. Oh well, ik ben ook 2 keer alleen naar concerten geweest. Toen de kinderen weg waren en mijn klusjes waren gedaan, heb ik de bus gepakt richting Westminister. Even naar Big Ben gekeken en toen de brug over gelopen om daar ergens de bus naar Leicester Square te pakken. Ondertussen telkens aan iedereen gevraagd of ik een foto van ze moest maken en aan 4 oudere Nederlandse vrouwen verteld dat de andere toren de Victoria Tower is. Ze reageerden zo ontzettend blij toen ik in het Nederlands tegen ze begon te praten. “OH WAT LEUK. AH WAT LEUK. AAH DANKJEWEL WAT LEUK.” Ik was leuk.

Toen ik op Leicester Square was, was het 3 uur. Dus ik besloot maar snel even wat te eten en dan op zoek te gaan naar de plek waar ze naar toe zouden komen, daar was namelijk 0 info over. Op een gegeven moment stond ik bij de fontein en ik voelde me een loner, dus ben ik naar twee meisjes toe gegaan om te vragen of ze ook voor concept kwamen. Ja, ze waren er ook voor Concept. Toen was ik niet meer alleen en hebben we samen gewacht. Op een gegeven moment kwam er ineens “OH MY GOD!” Uit mijn mond. Only The Young liep langs de fontein. Only The Young ken ik al langer. Mikey, de leuke blonde jongen, deed tijd (echt iets van 2 jaar?) geleden regelmatig Twitcams en zong dan liedjes en ik kreeg die link telkens door, dus ik volgde hem al langer. Ze waren met z’n 3en, Mikey, Charlie en Parisa. De meisjes waar ik bij zat durfden niet naar ze toe. Ik trilde als een gek, maar ik moest en zou een foto met ze maken. En ik heb foto’s! Ze zijn zo aardig en vrolijk en leuk. Ik vind ze “stiekem” ook leuker dan Concept. Maar dat kon ik dus even niet laten merken. Toen ik de foto’s terug keek, was ik erg verbaast dat ze gelukt waren, want ik was verschrikkelijk aan het trillen. Ik ben niet zo goed in beroemde mensen ontmoeten. Ik ben echt een verschrikkelijke fangirl. Toen kwam Concept eraan lopen. Zij waren ook echt heel leuk. Iedereen knuffelen en met iedereen op de foto. Ik voelde me zo goed en ik heb ook leuke mensen leren kennen. Only The Young kwam er ook weer bij staan en ook Jake Quickenden, een solo kandidaat, was er. Daar natuurlijk ook mee op de foto geweest.

Gisterochtend was ik van plan om te bloggen over iets wat ik mis. Natuurlijk mis ik mijn familie, vrienden, curry, eten en andere belangrijke dingen, maar wat ik steeds meer realiseer is dat ik echte knuffels mis. Als in echte cuddles, echte fijne knuffels. Hier krijg ik wel eens een snelle knuffel van iemand, maar niet hoe ik gewend ben om te knuffelen. Wel als Rafe bang is voor katten, dan krijg ik een goede knuffel. Maar aangezien ik toch al verschrikkelijk bezig was geweest met foto’s maken, besloot ik maar gewoon lef te hebben. Ik ben naar Mikey toe gelopen en ik heb gewoon gevraagd om een knuffel. En het was zo fijn. Natuurlijk omdat HIJ het was (verschrikkelijke fangirl) en omdat hij echt goed kan knuffelen en omdat ik echt een knuffel wilde. "Are you enjoying this?” vroeg hij toen we even geknuffeld hadden. “Yeah.” kreeg ik nog net uit mijn mond. “Cause I certainly am!" Vertelde hij me. Ja, het was fijn. Mijn fangirl hart was erg gelukkig. En ik heb eindelijk weer een goede knuffel gehad.

Toen ik met iedereen een foto had en iedereen weg was, ben ik teruggelopen naar Big Ben en daar heb ik de bus naar huis gepakt. Ja, gisteren leefde ik op een wolkje.

‘s Avonds werd The X Factor uitgezonden en Concept is helaas niet door. Only The Young wel. :D Judges Houses zijn al best wel een tijd geleden opgenomen, dus best apart dat Concept dan toch een meeting doet, wel heeeeel erg leuk.

Ook heb ik gisteravond met wat vriendinnetjes een hangout gedaan en heb ik heel erg gelachen.

En zometeen ga ik met mensen naar Camden Market!

Oh, ik heb gisteren dus echt mijn eigen haar geknipt en ik ben best trots op het resultaat!

Liefs,

Tamara.

Reacties

Reacties

monika

Ha fangirl.
Mis jou heerlijk zachte knuffels ook en ben niet de enige ,jij met knuffelfactor 100.
Verheug me nu al op 2015 wanneer we kunnen knuffel dus bewaar wel wat voor mij ipv alles aan (oke wel een hele leuke)jongen te geven.

Linde

Aahh ja, ik mis het ook om zomaar even een goede knuffel van iemand te krijgen.. :( haha maar super leuk dat je ze hebt ontmoet!! :')

Theo en Marjolein van Aalst

Hè fangirl, wat dapper dat je om een knuffel durft te vragen, dat zou niet eens in me opkomen! Snap dat je dat mist, maar fijn dat je het na 2 weken nog steeds naar je zin hebt! Zien uit naar je volgende stukje, heel veel plezier daar! Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active