Tamara in Engeland

Volgende week zaterdag!

Hai hai!

Op het moment dat ik deze zin typ, staat er 09 days, 14 hrs, 17 min op het aftelschermpje. Volgende week zaterdag, 6 uur 's ochtends, stap ik in de auto om naar Schiphol te gaan. 4 uur later zal ik in het vliegtuig zitten. Wauwie. Het komt nu zo dichtbij. Ik heb trouwens 2 ruimkoffers bij laten boeken. Ik vlieg met EasyJet en daar heb je geen ruimbagage. 2 koffers, dat moet ik kunnen.

Vorige week woensdag had ik m'n voorbereidingsworkshop in Venray. Lichtelijk nerveus ging ik erheen. Ik ben best sociaal, maar ik moet altijd wel eventjes in komen. Gelukkig ging dat heel snel! Er waren gezellige meiden en er bleken er best wel wat van ook naar Engeland te gaan, sommige zelfs ook naar Londen! Na een voorstelrondje werden we in groepjes gedeeld en kregen we een woord. Bij dat woord moesten we positieve en negatieve dingen bedenken. Woorden als gewenningsperiode, heimwee, communicatie enz. Er waren ook 2 mensen die al eerder Au Pair waren geweest, heel fijn want die konden meteen tips geven! Na een pauze hadden we nog zo'n ronde en daarna nog wat handige dingen en info over het hele traject. Het was een super interessante middag en ook erg gezellig! We hebben met "de groep van 3 september" ook een Facebookgroep aangemaakt zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden van waar mensen geplaatst worden en ervaringen kunnen delen. Super leuk!

Ook heb ik mezelf toe laten voegen aan meerdere Facebookgroepen voor Au Pairs in Londen. Dagelijks worden er meerdere oproepjes gedaan om te meeten en er worden zelfs feesten georganiseerd! Nee, ik heb op het moment 0% het gevoel dat ik me eenzaam ga voelen.

Gisteren heb ik met mijn host family afgesproken om zondagochtend te Skypen met de kindjes erbij! SOOOOOO EXCITED!

Nu breekt de tijd aan van "afscheid nemen". Afscheid nemen klinkt wel erg dramatisch, maar iedereen noemt het zo. Vandaag ga ik uit eten met mijn oom en tante. Zondagmiddag en avond komt de hele familie en volgens mij ook nog wat mensen uit de buurt langs. Donderdagavond gezellig lekker koken met paps, mams en ukkie. (ukkie is mijn jongere broertje Dave) En vrijdagavond een afscheidsfeestje voor mijn groep vrienden waarmee ik op vrijdagavond altijd leuke dingen doe. En dan ga ik echt weg. JAAAAA.

Spannend, spannend, maar ik heb er zoveel zin in.

Dus. Ik weet niet wanneer er weer een post komt, misschien volgende week. Ik ga sowieso proberen om zaterdagavond (de 20ste dus) wat te posten.

Ik heb besloten dat ik mijn banner pas ga veranderen als ik zelf een mooie foto heb gemaakt. :)

Liefs,

Tamara

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active