Tamara in Engeland

Tamara-in-Ierland?

Hoi hoi!

De afgelopen tijd zijn er heel veel mensen naar me toe gekomen met de vraag 'En? Ben je aangenomen?'

Met een enigzins sip gezicht heb ik telkens 'Nee' moeten antwoorden. Het gezin is gegaan voor de andere Au-Pair. Ze vonden me heel leuk, maar de andere Au-Pair was ouder en daar zochten ze wat meer naar. Die reden kwam niet totaal als een verrassing, aangezien in het profiel van de familie ook stond dat ze iemand zochten vanaf de 20 jaar. Balen, natuurlijk. Maar plenty of fish in the sea, right?

Maar nu, twee weken later, heb ik nog steeds geen gastgezin. Ik heb nog 2 gezinnen gemaild, maar ik heb nog niks van ze gehoord. Het Engelse bureau vertelde me dat er heel veel gezinnen op vakantie zijn en dat dat de reden is dat er even geen contact is. (Ze hadden ook al een aantal keer een gezin voor me gebeld, maar er werd niet opgenomen) Dat wacht ik dus even rustig af.

Gisteren kreeg ik een mail van Travel Active. In Ierland zijn heel veel gezinnen op zoek naar Au-Pairs. Dus vroegen ze of er interesse was in Ierland. Er zou nog wel worden doorgezocht in het land van je eerste keuze natuurlijk. Ierland, het land waar ik ook aan twijfelde in het begin. Ierland. WAAROM NIET?

Bijna direct heb ik terug gemaild dat ik het wel zag zitten en vandaag heb ik mijn aangepaste Dear Hostfamily brief opgestuurd. Vanavond heb ik al een mail gekregen van het Ierse Au-Pair bureau of ik Woensdag even met ze kon Skypen. Dat heb ik zeker.

Dus. Wie weet heet mijn blog over een paar weekjes wel Tamara-in-Ierland. Misschien heet het nog wel Tamara-in-Engeland. Spannend spannend.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Tamara

Reacties

Reacties

Lisa

Wat leuk!! Zou echt leuk zijn om nog een Dutchie hier te hebben :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active