Tamara in Engeland

Wat nu?

Hoi lieve allemaal,

Ik ben inmiddels al iets langer dan een week in Nederland en het gaat eigenlijk wel prima. Als ik berichten van andere Au-Pairs op Facebook zie, krijg ik wel een vervelend gevoel in mijn buik. Ik had daar ook nog moeten zijn. En dan wil ik eigenlijk het eerste vliegtuig naar Londen pakken om daar weer te wonen, want wat was het geweldig.

Daar tegenover staat wel dat ik eigenlijk meteen het leuke dingen doen in Nederland weer heb opgepakt. Mijn vrienden hebben me met open armen ontvangen en na een klein dagje thuis, had ik al een feestje. Nu besef ik pas hoe erg ik ze gemist heb die 3 weken. Ook alles thuis is weer helemaal zoals het was, behalve mijn kamer. Mijn ouders hebben mijn kamer helemaal opgeknapt en leuk gemaakt. Ja, ik ben ergens wel blij om thuis te zijn.

Maar wat nu?

Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de februari-instroom van de PABO. Jaren lang heb ik geroepen dat ik juf wilde worden, maar de laatste jaren was ik daar niet meer zeker van. Uiteindelijk heb ik voor mezelf besloten dat ik écht docent Engels wil worden. Helaas start die studie niet in februari, maar als ik in februari begin met een studie, krijg ik nog studiefinanciering. Dus wordt de PABO een overbrugging van een half jaartje, aangezien de PABO me de leukste studie lijkt voor de februari-instroom. Tot februari wil ik een beetje gaan werken, al heb ik nog geen baan.

Waarom ik niet heb gekozen voor een nieuw gezin? Zoals jullie gelezen hebben, had ik het echt perfect bij mijn host family. Alles was geweldig en ik voelde me ook geweldig. Ik ben bang dat als er iets is aan een nieuw gezin wat ik net eventjes wat minder leuk vind, dat ik meteen ga vergelijken en dat vind ik niet eerlijk.

Dit is de laatste post die jullie op deze blog gaan lezen. Aangezien ik veel tijd heb nu, ga ik wel meer bloggen op mijn persoonlijke blog. Voor de mensen die me willen blijven volgen in mijn niet-Au-Pair-avonturen:http://zegmaartaart.wordpress.com/

Bedankt voor het lezen van mijn korte avontuur. Het was kort, maar voor mij zeker krachtig.

Liefs,

Tamara.

Reacties

Reacties

Diny

Hoi Tamara, ik wens je heel veel succes met het verwezenlijken van al je plannen!

Lisa

Hee Tamara! Wat vervelend, vind het nog altijd heel erg rot voor je! Wel echt goed van je dat je nu de keuze hebt gemaakt voor een nieuwe studie! Misschien kan je altijd nog een keer Engeland bezoeken :)

Succes met het zoeken van een baan,
liefs Lisa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active